De afgelopen periode hebben we diverse vragen ontvangen van medewerkers werkzaam bij Fletcher over hoe het zit met hun werksituatie en de Coronacrisis. Daarom organiseren we maandagavond 24 januari om 19.00 uur een speciaal vragenuurtje voor Fletcher medewerkers.
In deze digitale bijeenkomst geven we antwoord op vragen over het opbouwen van minuren, het inzetten van plusuren of vakantiedagen en problemen rondom het werkrooster. We vertellen je graag meer over wat je kunt doen als je tegen deze of andere problemen aanloopt. Ook andere vragen over je werk bij Fletcher kun je aan ons stellen.
De digitale bijeenkomst zal gehouden worden op:
Datum: Maandag 24 januari
Aanvang: 19.00 uur
En is gratis toegankelijk voor iedereen die werkt bij Fletcher. Natuurlijk zijn jouw collega's ook welkom, dus tip ze vooral over deze speciale bijeenkomst.
Met een telefoon, tablet of computer kun je de digitale bijeenkomst volgen.
BezoekadresVeluwezoom 5
1327 AA Almere
Naar de uitgebreide
contactpagina
©2025 Alle rechten voorbehouden FNV Horeca.
Design by Gedachtegoed. Built by Mediacode.
We wijzen je op ons privacybeleid en onze voorwaarden.
Inloggen Mijn FNV Horeca