FNV Horeca ontvangt veel vragen van horecamedewerkers over hun werksituatie tijdens de Coronacrisis. Daarom organiseren we op maandag 1 maart van 13.00 tot 14.00 uur een vragenuurtje.
We zullen tijdens deze digitale bijeenkomst onder andere meer informatie geven over de opbouw van minuren, verrekenen van vakantiedagen, wat moet je doen als je werkgever je vraagt andere werkzaamheden te verrichten en de NOW regeling. Ook is er ruimte om vragen te stellen. Ben je geen lid van FNV Horeca, dan ben je ook van harte welkom tijdens het vragenuurtje! Meld je aan via Hospitality Academy.
Na aanmelding ontvang je een link waarmee je kunt deelnemen. Het vragenuurtje is toegankelijk via een telefoon, tablet of computer.
BezoekadresVeluwezoom 5
1327 AA Almere
Naar de uitgebreide
contactpagina
©2025 Alle rechten voorbehouden FNV Horeca.
Design by Gedachtegoed. Built by Mediacode.
We wijzen je op ons privacybeleid en onze voorwaarden.
Inloggen Mijn FNV Horeca